lördag 25 februari 2012

Luffarslöjd

Oh nej, nu är jag fast i luffarslöjd också!
Blev så inspirerad och sugen på att prova luffarslöjd efter att tittat på Suzannes blogg och fick tipset att börja med något enkelt som blom(dekor)pinnar och sätta dit något bling. 
Det var superkul och det gick ganska lätt, så jag bestämde mig för att göra något som tog lite längre tid. Så hela förra söndagen satt jag snurrade tråd, vilket slutade med ett par hemskt ömma händer!
Jag vet inte riktigt vad jag ska använda hjärtat till, men fint blev det!

1 kommentar:

  1. Sätt hjätat som en dekoration på en bit drivved eller liknande och du har en fin väggdekoration eller ställ den lutande mot en vägg tillsammans med penseer i chabby chick (stavas det så?)krukor! Jäättefint! Har gjort hjätan och fantasiformer med pårlor på med barnen på jobbet.

    Kram Moster

    SvaraRadera